vineri, 24 octombrie 2008

Secolul XXI...

Traim in secolul vitezei, dupa cum probabil ati auzit deja de la multa lume.Asta nu ma impiedica, insa sa va zic si eu!:) Poate unii vor zice ca nu am facut nicio introducere in blogul meu, dar astea sunt detalii...:D Ma gandeam zilele astea la faptul ca lumea, oamenii, adica noi toti ne schimbam si devenim tot mai invatati si mai cultivati (sau nu...:">) pe zi ce trece...Nici nu avem timp sa ne dam seama cat de mult evolueaza tehnologia...Caci azi se mai descopera ceva, iar maine e deja vechi...Tot ce noua ni se pare acum atat de spectaculos, celor din urma noastra li se afiseaza ca ceva banal, simplu, sau, cel mult, obisnuit...Am observat ca in zilele in care traim (inca...) nu se mai pune amprenta pe iubire, sau cel putin asa mi se pare mie...Ceea ce parintii nostri numeau "iubire" astazi nu mai exista...Acum exista o forma de relationare intre doua (sau mai multe...) persoane de sex diferit (sau acelasi sex, de ce nu?!ca doar se face atata si atata propaganda casatoriilor dintre homosexuali...) care, din fericire a pastrat ceva din ceea ce candva purta denumirea de "dragoste".Acel ceva este numele...In rest, e bataie de joc, din nefericire.In secolul XXI, tot mai multe vestiri de razboaie ameninta toate continentele Terrei...Exista din ce in ce mai multe boli fara tratament...Mor din ce in ce mai multi oameni...Din ce in ce mai multi copii sunt abuzati...Din ce in ce mai multe mame se denatureaza...Ma cuprinde ingrijorarea!Si nu neaparat din cauza timpului care trece cu o viteza uimitoare...

4 comentarii:

skvj aka Lucian Mihai P. spunea...

ntz

Maricontac spunea...

Hei,Roxi, sunt de-a dreptul surprinsa!Nu-mi vine sa-mi cred ochilor !Imi imaginam eu ca nu degeaba ti-or fi dat premii oamenii aia si acum ma si conving citindu-ti poeziile, gandurile...Vezi ce ne-au facut anii de distanta si lipsa de comunicare substantiala?

Anonim spunea...

bai rox.. da' tu chiar ai imaginatie. iti merge mintea, nu gluma..data viitoare promit ca am sa vin cu tine la 'aripi deschise', sa fiu de fata.
Super poezii..si idei super tari:P
'XXI' e cea mai tare..
daca stai sa o iei asa...dupa realitate..nu e terminata poezia..
bafta in continuare! Lav G

tatic98 spunea...

Nu e adevarat, chiar daca respect opinia ta: dragostea si iubirea exista, nu au murit.
Trebuie doar sa ai rabdare, te vor gasi atunci cand va veni vremea lor. Rabdarea se invata si uneori doare, dar toate lucrurile care se nasc din durere sunt pretioase...